perjantai 17. elokuuta 2012

Huomenna se alkaa.

Tänään on ollut kyllä mahtava päivä. Maratonin juoksunumero  on haettu Kisahallista. Näin myös ystäväni  seikkailujuoksija Jukka Viljasen. Kyselin hänen  Seikkailujuoksija-kirjan  menestymisestä ja kysyin onko normaalia että pulssi nousee kun sitä lukee niin kuin mulle kävi. :)

Päivän viimeinen kuljetuskeikka oli palkintojen vienti Stadionille ja otin sieltä muutaman kuvan jonka liitän tähän tekstiin myöhemmin. Sen jälkeen olin matkalla kotia kun kännyyn tuli tekstiviesti että minut on valittu tulospalvelun gps live seurantaan. Jos kiinnostaa tule hakemaan gps-laite Kisahallista. No eihän mulla mennyt kuin 5 minuuttia niin mulla oli laite kourassa kun siinä nurkilla kerta olin. Tässä tulospalvelussa on huippujuoksijoiden ja julkkisten lisäksi vain kaksi perus-jamppa juoksijaa joista toinen olen siis minä. Mä olen ihan hitonmoisissa fiiliksissä.

Juoksua voi seurata livenä osoitteesta :

www.tulospalvelu.fi/gps/20120818hcm


Aamulla vielä viimeiset pakkaamiset ja sitten lähdemme kello yhdeksän kohti Stadionia.
Ainon ja Inkan lähtöaika on klo 10.40. Tervetuloa seuraamaan tyttöjen juoksua ja maaliin tuloa stadionille.

1 kommentti: